20 Aralık 2013 Cuma

Ren Geyikleri ve kutular...

Ne alakasi var demeyin .

Hic alakasi yok :))

Ama cok zorlarsak soyle bir baglanti kurulabilir:

Ren geyigi = Noel Baba ( hediye paketleri x kutular )

Olasilik hesaplamasi burada devreye giriyor : O kutularin yesil yesil dolarlar ya da en mor renginden eurolarla dolu olmasi.

Malum, artik yalniz ve guzel yurdumun civisi cikmis durumda paralar banka hesaplarindan degil kutulardan cikiyor, normal insanlari soka sokacak rusvetler veriliyor, aile baglari daha da bir gucleniyor..

Ben hemen evdeki kutulara bir umit saldirdim, icinden su asagidaki sey cikti :


Polisiye dizi havasinda TV haberlerini izlemeye devam ediyoruz.

Ren geyikleri vardi di mi aklim gene nerelere gitti sinirlendim unuttum.

Iddia ediyorum hayatinizda gorup gorebileceginiz en seker Ren geyigi seklinde kitap ayraclari kendileri.



Dogal olarak suru halinde geziyorlar :)))





Bakalim daha neler neler gorecegiz. Belki de bu sekilde kurtuluruz.. 

8 yorum:

  1. Harika kitap ayraçlari Dilara, ama benim favorim hâlâ aslan kral:) Paris'e gelirken getirirsin artik:))

    YanıtlaSil
  2. kales giortes canikom, RTE'siz bir yıl diliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bu dilegine katiliyorum. Birileri bizi sasirtsa da artik kurtulsak..

      Sil
  3. Ben çok sevdim bu kitap ayraçlarını.. Eline sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Ren geyikleri deyince… Masallarda içi hediye dolu çuvalların olduğu kızaklar vardır ren geyiklerinin çektiği.
    Harika çalışmalar yapıyorsunuz, ellerinize sağlık.
    Mutlu yeni bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...