6 Eylül 2013 Cuma

DaWanda

Gecen haftalarda Laura bana bir mail gonderdi ve "DaWanda diye bir site var neden oraya urettigin seyleri koymuyorsun" diye sordu.

Hemen siteye goz gezdirdim. Etsy benzeri  uluslararasi platformda satis yapan bir site. Etsy'den farkli olarak su anda dukkaniniza koydugunuz fotograflar icin ekstra bir ucret talep etmiyorlar.  120 gun boyunca fotograflarinizi ucretsiz olarak yayinlayabiliyorsunuz.

Her zamanki gibi biraz usendikten sonra bu sabah birkac urunun fotografini ekledim. Gorununen o ki bu yukleme isi epey bir zamanimi alacak. Ama gene de eklemeye deger , denemekte fayda var diye dusunuyorum.

DaWanda'daki  dukkanima buradan ulasabilirsiniz.


1 yorum:

  1. Dawanda ETSY`nin Alman versiyonu. Berlin merkezli, çok sık toplanıyorlar, epey aktifler. Yıllardır biliyorum, ben üşendim hep. Ne güzel sen hemen aktif hale gelmişsin. Hayırlı olsun, bol satışlar:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...