25 Ağustos 2013 Pazar

Carsi ruhu adina!

Annem ve babam yaklasik iki haftadir  yanimizda. Bizi ziyarete geldiler. Ozlem giderme, azicik ise ara verip ufak tatiller yapma, evde bir annenin huzur veren varligi, nefis anne yemekleri..

Ne yazik ki zaman cabuk geciyor ve donecekleri gun yaklasiyor. Bu yuzden acele tarafindan  kollari sivadim ve yegenlerime soz verdigim  Besiktas ve Carsi temali duvar suslerini hazirladim -ki uzun zamandir bekliyorlardi-.

Besiktas Ata icin

Carsi da Efe icin yapildi...

Efe ve Ata'nin siparislerini yaparken de  bir yandan dusundum. Ne zamandan beri bir taraftar grubu sosyolojik olarak bu kadar baskin oldu,  bu kadar toplumsal duyarlilik gosterdi. Ve dolayisiyla kendini bu kadar sevdirdi / nefret ettirdi. ( Kimleri nefret ettirdigini biliyoruz o ayri hikaye)
Ne zamandan beri en azili Galatasaraylilar, en koyu Fenerbahceliler, birbirlerine rakip iki ezeli takim Goztepe ve Karsiyaka bir araya gelip Carsi grubunun arkasinda yuruduler?
31 Mayis'ta baslayan Gezi hareketinin en civcivli gunlerinde Carsi uyelerinin; kendilerini puskurtmek icin getirilen kepcenin ustune cikip tomayi kovalamalarini hangimiz unutabilir?

Ben unutmayacagim!

Cevremde tanidigim bir suru insan da unutmayacak biliyorum!..



*Cumhuriyet gazetesinde  Cem Yakıskan ve iki arkadasi ile  yapilmis  bir roportaji da  burada okuyabilirsiniz.





3 yorum:

  1. Harika! Beklenen post ortaya çıktı:)
    Çarşı unutulmaz, Beşiktaş hiç! Ben hayatımda takım tutmadım. Rahmetli babam Beşiktaşlıydı. O yüzden Beşiktaş`a bir gönül kaymam vardır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen Semi'cim.. Benim de rahmetli buyukbabam hasta Besiktasli idi. Pazar gunleri kulaginda radyo , masada kucuk tupun ustunde koca bir demlik cay ile "Allah davul etsin" kufurleri ile dinlerdi maclari. O mac dinlemeye basladiginda ananemler herbiseyi hazir edip acil evden kacarlardi :))

      Sil
  2. Cok guzel olmus beyav :-)
    Takim tutmayanlar otomatik olarak Carsi uyesi oluyo diye biliyorum ben :-) en azindan artik oyle :-)
    Yasasin memleket :-) Cok yasasin anniskolar babiskolar, tadini cikartin...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...