30 Temmuz 2013 Salı

Kitaplar, kitaplar...

Inanir misiniz fotograftaki kitaplarin hepsi hediye!


 Birincil kaynagim Finlandiya'daki sevgili arkadasim Kubra. Neredeyse her ay onun tarafindan hediye edilmis bir paket cikiyor postadan.

Sonra Amerika'dan Basak ve Elcin; Ingiltere'den Lider  geliyor.

 Ilhamimi besleyen, cokca fikir edindigim ve teknik destek aldigim  kitaplarimi ve onlari yollayan arkadaslarimi cok seviyorum. ( Yollamayanlari da seviyorum tabii ;)  )


Yakinda sirf bu kitaplar ve dergiler  icin ayri bir kitaplik almam gerekecek


Ilk onceleri tarifler bana cok zor geliyordu. Sonra yavas yavas kolayladim. Simdi artik  hemen hemen her sey cocuk oyuncagi. :))

 Belki bir gun ben de boyle bir kitap yazarim kimbilir? 

4 yorum:

  1. Kesinlikle en güzel hediye :))

    YanıtlaSil
  2. ne güzel arkadaşların varmış öyle.... yaptıkların nasıl bu kadar güzel oluyo belli oldu bol bol kaynak fikir ve senin hünerli ellerin...

    YanıtlaSil
  3. Blog arkadaşlığı böyle olsa gerek.

    YanıtlaSil
  4. Ah, daha o kadar cok kitap sirada bekliyor ki sana kavusabilmek icin! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...