19 Temmuz 2013 Cuma

Dugunumuz var a dostlar!

Gezi olaylari basladigindan beri buyuk bir heyecanla takip ediyorum. Kiskanmiyor ve utanmiyor da degilim orada bulunamadigim icin. Elimden gelseydi diger arkadaslar gibi orada sabahlar, direnise katilirdim Allah biliyor. Ama ne yazik ki gidemedim.

Aradan gecen zamanda kaybettigimiz canlar , canlari yanan analar, yalanci politikacilar, dusen takkeler ve dahi gorunen keller , biber gazlari , toma sulari, yetmedi odunlar , palalar, ak gomlekler, KARA KARTALLAR  .. Neler neler  gorduk hepimiz. Benim gibi yurtdisinda olanlar eminim cok azina sahit oldu yoksa bilmedigimiz kimbilir neler neler yasandi.

O parktan dayanismanin, ozgurluk bilincinin , Turkiye'nin dort biryerine dagilan forumlarin yanisira ask  da cikti. Dun tesadufen rastladigim  blogda hikayesini  duygulanarak okudum, bugun de o askin dugun davetiyesine rastladim.

Hadi beni iyice kiskandirin da gidin o dugune siz de.. Tek korkum Gezi Parki'ndaki ihlamur kokusuna, kuslara boceklere, bir bardak caya ozenip de tweet atanlarin  parkta boyle bir mutluluga izin vermemesi.  Ne olur sasirtin beni ey amcalar. Birakin parkta filizlenen , direnisle ve yardimlasma ile alevlenen bu ask ayni parkta mutlu sona ersin.

Hadi...



1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...