21 Temmuz 2013 Pazar

" μπομπονιερες ο μικρος πριγκιπας" ( Bobonieralar )

Gezi olaylari sirasinda bloga hic yazi yazamadim biliyorsunuz Hem icimden gelmedi hem de birden fazla vaftiz icin "boboniera" hazirliyordum.  Burada vaftiz ve dugun torenlerinde misafirlere dagitilan sekerlere boboniera deniyor. Nikah sekeri yani aslinda :) Oldukca buyuk bir sektor ve insanlar her ne kadar ekonomik kriz olsa bile ellerinden geldiginin en iyisini yaptirmaya calisiyorlar.



Kucuk Prens temasi oglan cocuklarinin vaftizinde cok moda. Yer gok Kucuk Prens. Ben de cok ekmegini yiyorum  Antoine de Saint- Exupery abi hakkini helal etsin. Ama biliyorsunuz elimden gelenin en iyisini yapmaya calisip halel getirmiyorum :)))


Bu vaftizde prensleri birer fuze misali cam tuplere ilistirip tuplerin de icini M&M's lerle doldurdum.




Bebegin yikanacagi kurnayi da bu sekilde dekore ettik.



Davetlilerin iyi dileklerinin yazilacagi hatira defterinin uzerinde de bir tane Kucuk Prens konduruverdik.




Cok yasa sen Kucuk Prens. Seni seviyorum  :)))


 

17 yorum:

  1. Çok şirinler.Tüp fikri de çok hoş.Eline sağlık Dilara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler. Tup fikri bebegin annesinden cikti. Camdan olmasi ve kirilma tehlikesi haricinde goruntusu cok guzel gercekten.

      Sil
  2. Her sey cok güzel, tam takim ruhu:)
    Siseli halini ilk kez gördüm, iyi fikir tabii. Oldukca önemli demek vaftiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen ne diyorsun Semicim. Dugun kadar onemli bisey vaftiz. Ciddi bir vaftiz sanayisi var burada :))
      Tesekkur ederim begenin icin

      Sil
  3. Çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık.
    Bu arada tekrar hoşgeldiniz buralara, darısı başıma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. COk uzun bir ara oldu yazmaya yazmaya insan da soguyor gercekten. Arayi cok sogutmamak lazim yani ..

      Sil
  4. Sen artik uykunda bile kucuk pirens yapabilirsin! Siparislerin daim olsun hic tukenmesin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basagim uykumda kucum pirens yapar miyim bilmem ama gordugum bir gercek. ehehehehhehe
      Amin diyorum dilegine ..
      Operim seni ben muck muck

      Sil
    2. Yaparsiiin, Aris'e soyle bi denemelik eline kece versin bakalim noluyo :-)

      Sil
    3. He bir de ben da operim, sulu sulu...

      Sil
  5. Her seferinde hayretler içindeyim nasıl yapabiliyorsunuz bu güzel şeyleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bolat var bir aksaklik bende ama tedavi olmayi dusunmuyorum :)) Cok tesekkur ederim cok naziksiniz..

      Sil
  6. Ne güzel dizaynlar hazırlamışsınız.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler :) Bir Kucuk Prens tutturdum gidiyorum bakalim nereye kadar :)

      Sil
  7. çok cici olmuş bunlar eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. bende bebek şekeri olarak düşünüyorum sizinle nasıl iletişime geçebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Eylo, dilarakontis@gmail.com adresine mail atabilirsiniz:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...