4 Eylül 2012 Salı

Merhaba

Icindekileri dokmek icin bazıları kalem alir eline bazilari firca. Ben hemen hemen bir yildir bu isi kecelerle yapiyorum. Once hobi olsun diye iki metre kumasla basladigim sey giderek hobi isini asti. Corabinin sokugunu dikemeyen elime igne , iplik ve makas yavas yavas alisti. Hem bence de yakisti.

Facebookta paylastiklarim bana yetmemeye baslayinca ve sevgili Ozlem'in - eksik olmasin- tesvikleri de bitmeyince   artik zaman ayirmak gerektigine karar verip   sonunda "vira Bismillah" dedim . Ben de blogger oldum.

Bazen yasadigim yerden, bazen yedigimden ictigimden, bazen hayattan; cokca da sevgili kecelerimden bahsetmek  istiyorum. Kafamda cok sey var, umarim tombik ellerim ona yetisir.

Haydi, baslayalim mi artik?

6 yorum:

  1. Uğurlu olsun, aramıza hoş geldin Diloş!

    YanıtlaSil
  2. Sagolasin Ozlemakimou... Bakalim bu acemi blogger Dilos neler neler yapacak?

    YanıtlaSil
  3. elbette güzele dair neler varsa, hepsini yapacak =)

    YanıtlaSil
  4. Senin o yetenekli ellerine her sey yakisir canim arkadasim.. Takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  5. ellerin dert görmesin o zaman da :)

    YanıtlaSil
  6. Tesekkur ederim Nalan Hanim. Ben de PDA'ya uye oldum. Bir PDA Iskece de burada acmaya hazirim.
    Asli'cim sagol guzelim. Evet evet takipte ol lutfen :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...